چگونه رفتار کنیم تا یک فروشنده موفق شویم+

چگونه رفتار کنیم تا یک فروشنده موفق شویم+

direct selling


direct selling


selling سیستم فروش سنتی


  اصول ده گانه کشت ارگانیک در کشور ژاپن   Teikei


How can be good seller


چگونه رفتار کنیم تا یک فروشنده موفق شویم

• در برخورد اول چنان برخورد کنید تا خریدار به این باور برسد که اعتماد به شما کار درستی می باشد.
یک فروشنده خوب چه مشخصاتی دارد و چگونه می توان اعتماد خریدار را کسب کرد؟
۱- نظراتی خوبی دارد ۲- مسحقق احترام است ۳-دیدی وسیع دارد
۴-خوب می داند چه زمانی باید تغییر جهت دهد
۵-مشکلات و مسایل را مطرح میکند و آماده صحبت در باره راه حل هاست.
۶- به رفتار و شیوه عمل خود ایمان دارد
۷-قابل اطمینان است
• باید به مشتری بفهمانید که شما قدرت هدایت و رهبری اش برخورداید
• طرح پرشهای درست ( وقت مشتری را نگیرید )
• قدرت هدایت جلسات را باید داشته باشد.
• کسب اطلاعات مورد نیاز برای پیشرفت در چرخه فروش س
• با مشتری به نحوی برخورد کنید که به خود افتخار کند
• پیدا کردن نیازهای اصلی ( واجب به مستحب)
• استفاده از سر نخهای به دست آمده
• سه گام مهم در جذب مشتری
۱- تامل کنید و نوعی رابطه مناسب نمایید

۲- سعی کنید کشف نمایید که اوضاع از چه قرار است
۳- از مشتری بخواهید یک ملاقات حضوری با شما داشته باشد.
• سازگار کردن کالا یا خدمات ( فروش جوش شیرین توسط شرکت آرماند همر به منظور بو زدایی یخچال ……)
• فروشنده خوب باید سعی کند یک مشاور وانمود کند نه یک فروشنده
• یک مشتری در ملاقات اول ساخته نمی شود
• در برخورد با مشتری یادداشت برداشتن از نکات مهم می باشد ( محرک حسی – بینایی- شنوایی… در واقع شش دانگ حواس جمع بودن )
• تدوین طرح و برنامه جداگانه برای هر مشتری جدید ( یک شخصیت جداگانه )
• از هر مشتری بخواهید یک معرف برای شما باشد ( ویزیتور رایگان)
• درخواست معرفی جدید از مشتری جدید( ۴….. ۲ ۱ )
• در برخورد با مشتری باید شور وشوق نشان داد
• در باره خودتا صحبت کنید ولی فروتن باشید
• برای بسیاری از افراد حرفه ای مردم بر دو نوعند :
۱- آنهایی که به هر چیزی دست بزند به ارزش آن می افزایند
۲- آنهایی که باعث می شوند که از ارزش هر چیزی که لمس می کنند کم شود
• در گفتگو راستگو باشید زیرا به خاطر سپردن آن آسانتر می باشد.
• سحر خیز بوده و به وقت دیگران احترام بگذارید
• مطالعه مجلات و کتابهای تخصصی در زمینه کاری خود
• اطلاعات برگ برنده می باشد و علاوه بر آن حفظ اطلاعات نیز از نکات مهمتر می باشد.
• پشتیبانی دیدار در روز بعد برای مستحکم کردن رابطه با مشتری
• آشنایی با فنون فن بیان و تسلط بر گفته های خویش
• به همکاران کاری خود در فرصت مناسب کمک کنید تایک فرد خوش نام معروف شوید
( به دیگران کمک کنید کالای خود را به فروش برسانند و این می تواند بزرگترین و مهمترین سرمایه گذاری شما باشد )
• قبول مسوولیت شکستها به عنوان یک گام به جلو در مشکلات
• باید به کالا یا خدماتی که ارائه می دهید کاملاً ایمان داشته باشید
• در هر فرصتی بیان نوع کار و زمینه فعالیت از نکات مهم می باشد.
• تحقیقات اخیر نشان داده است وقتی شما یک عمل را برای ۲۱ روز انجام می دهید آن به صورت یک عادت دائمی در می آید ……….
• به خود ایمان داشته باشد تا پیروز شوید . همیشه درنظر بگیرید که کس دیگر به اندازه شما استحقاق موفقیت را ندارد

 

 

نظرتون و به ما بگین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.